2012. október 10., szerda

Welcome to Istanbul...

   Úgy gondolom bár az ihlet végre meglelt, és a konyhára fordítható időm is alakulóban nem csaphatok csak úgy a közepébe bármiféle magyarázat nélkül...
   Amint azt láttátok nem búcsúztam, mert tudtam a több hónapos kihagyás nem a vége valaminek, sokkalinkább a kezdete. Mostanra nagyjából kialakult az "új" életünk, befészkeltük magunkat egy számomra ilyen formán izgalmas és új "Világ" közepébe, lassan megismerjük a szűk környezetünket és a abbamarad a szédelgés ha körbenézünk egy forgalmas utca közepén, ill. enyhül a szorítás, amivel az autóban kapaszkodunk ha elindulunk valahová. Mert ez itt Isztambul...


  Ilyen az élet... mire mindenhol kinyilatkoztam magamból, hogy nem, nem élek Törökországban és eredendően nem vagyok török, addigra a sors Isztambulba irányít török állampolgársággal a zsebemben. Egyáltalán nem bánom, vannak dolgok amiket imádok és amiket inkább elkerülök, mindenesetre ez az új fordulat azthiszem a blognak mindenképpen egy új lendületet adhat.
   Remélem lesz időm és az ételek mellett egy kis darabot az itteni életből, kultúrából, történésekből is bemutathatok nektek.


   Hát ez van... egy történet elkezdődött... Fogadjatok szeretettel ezentúl Isztambulból!

7 megjegyzés:

Notburga írta...

Várjuk az érdekes beszámolókat és persze a további, most már török (?), recepteket!

4Gyerek írta...

Hmm....neked legalább volt mentséged.
Welcome újból. És Istambul gyönyörű. A török nép meg barátságos.
Várom most már a morzsácskákat is. Kiéheztettél rendesen ;-)

Katucikonyha, írta...

Juhééé! Várjuk az élményeket, a szép fotókat és a finom ételeket a szuper sütődben fotózva. :-)

marisz57 írta...

Isztambult imádtam! Persze, én csak néhány napig tartózkodtam ott.
Kívánom, hogy jól sikeres legyen az életetek ebben a szép városban, és várom aZ posztokat!

Blogkonyha írta...

Izgalmas és felettébb szép város! Én is várom a bejegyzéseidet! :o)

Gesztenye receptjei írta...

Érezd jól magad és hozzál sok finomságot. Jó, hogy itt vagy:-))

Borbély Anita írta...

Várom én is az új bejegyzéseidet! Sok boldogságot Isztambulban! :)