2011. december 5., hétfő

Kincseim a KIK-ből...

   Előre szögezzük le, hogy nem ismerem a teljes piac minden üzletének árait. Gyakran bukkanok érdekes, jópofa, hasznos dolgokra erre-arra, gondoltam így az ünnepek előtt megosztanám veletek egy-két tapasztalatomat, bevásárlókörutam eredményét, aztán ha lesz rá igény esetleg hagyományt is teremthetünk belőle... meglátjuk. Tegnap beszerzett kincseim a Kik-ből (Market Central Ferihegy):


3-mas porcelán kínálótál fém fogóval - 920 Ft
Tej vagy tejszínkiöntő - 325 Ft
Olvasztókanál vízgőz feletti olvasztáshoz - 520 Ft
Tortarács 32 cm - 430 Ft
Ajándékdoboz  6*11,5*18 cm (nálam: bon-bon-okhoz) - 180 Ft
Ajándékdoboz  7,5*13*20 cm (nálam: házi kekszekhez, süteményekhez) - 290 Ft

7 megjegyzés:

Schneider F. írta...

Végre, normális dolgok! Nem überdizájntrendi provánszi mini kacsamájpástétomkészítő forma hatezerért, nem fakanál a Ferrari dizájnerétől tizenhatért, feltörekvő mihaszna művészi grafikával ellátott papírdoboza háromezerkettőért és NASA-kísérletezte-bevonatos sótartó mittudoménmennyiért. Normális, épeszű dolgok. Éljenéljenéljen!

Szemi írta...

Teljes mértékben egyetértek az előttem szólóval! :) Közben jót is nevettem. :))

Szerintem is szuper cuccok! :) Bármelyiket elfogadnám. Szerdán én is benézek a KIK-be. :))

babette írta...

Ez az a KIK, ahol ruhákat és más anyagokat is lehet kapni??? Oda én is benézek, van egy a közelünkben...

Elif írta...

Úgy látszik akkor van értelme ilyesmit is posztolni. :) és még más frankó porcelán holmik is vannak most!

babette főz: azaz!

Turák Kinga írta...

szeretek betérni oda, mert minimál áron lehet kapni jó dolgokat!!!

Belly írta...

Hogy lehet oda eljutni?

Első hozzászóló:LOL

Elif írta...

Belly: Ide konkrétan a Kőbánya-Kispestről a reptérre közlekedő busszal (Vecsés-Nyugat megálló), de persze vannak máshol is üzleteik.