2010. szeptember 6., hétfő

Gyorsposzt: Kelt tésztába bújt virsli

   Sok szót nem is érdemel, figyelmet annál inkább a következő egyszerűség. Ha már olyan nagyon bevált a gombatöltelékkel kipróbált kelt tészta, leteszteltük egy másik, rendkívül ésszerű és mint kiderült nem csak a gyerekek körében kelendő másik töltettel is (és lesz még folytatás minden bizonnyal).
   A siker elsöprő volt, azthiszem a fiúk akkor sem unnák meg, ha egy hétig ez lenne reggel-délben-este az asztalon.


   A kelt tészta receptjét megtaláljátok gombás-túrós táskák posztnál. A formázás is hasonló módon történt, ugyanúgy 12 részre osztottam a tésztát, majd valamivel hosszúkásabb téglalapokat nyújtottam értelemszerűen, hogy a virslik kényelmesen elférjenek.


Jó étvágyat!

9 megjegyzés:

trinity írta...

Gyönyörű lett!!! Jöhetne belőle!!

Jade írta...

Ez is gyonyoruszep! Nem csodalom, hogy a gyerekeknek bejott, olyan mutatos!

Ms. Poppy írta...

Az egyik nagy öröme az anyukának, ha a gyerek olyasmire kap rá, ami hamar kész van, nem igaz?:)
Persze, ez mit sem von le az étel értékéből. Tetszik, és plusz pontot érdemel, mert gyorsan megvan.

Bianka írta...

Ez is gyönyörű lett

Elif írta...

Köszi mindenkinek! :)

trendo írta...

Milyen lehetne ez egy gusztusos, puhára főzött, tormás túrókrémmel felizgatott csülökdarabbal? :)

Elif írta...

Hát a csülökről én nem igen tudok nyilatkozni, mert nem fogyasztunk sertéshúst, de azt kell mondjam mi épp azon tanakodtunk, hogy ebben a tésztában akár a maradék pörkölt is nyugodtan helyet kaphatna. Úgyhogy ha gondolod hajrá! :)

MrsSame írta...

Szia!
Nagyon guszta! Én is épp tegnap készítettem és a fiúk nálunk is imádják,de én a lángos tésztámat használom a virslik bundájához. (liszt,só, cukor,élesztő,víz) és persze sok sajtot és kevéske bazsalikomot a tetejére. Általában a tésztából levágott csíkkal tekerem be,de most hogy a te módszered láttam,azt hiszem ezt is ki fogom próbálni!!

Elif írta...

Köszönöm kedves Melinda! Gyerekkorom kedvence a virsli lángostésztában. A te fiaid is szépen vannak kényeztetve úgy látom. :D Sajtot én is terveztem legközelebb a tetejére tenni, vagy esetleg a belsejébe, csak akkor ügyelni kell, hogy mindenhol rendesen zárt legyen a tésztaburok. Üdv: Elif